SuperBlog2010 - etapa IV
Revenind, ce e cu cuţitele până la urmă. Cică fără egal! Hai să vedem!
În data de 29 septembrie Real Hypermarket a lansat o campanie de fidelizare al clienţilor, a treia de altfel, cu denimirea Cuţite fără egal. Această campanie durează până la anu' în 15 februarie. Ce înseamnă campanie de fidelizare? Campanie de atragere şi păstrare (fidelizare) de clienţi.
Cum? Ce trebuie făcut.
Ce le place cel mai mult oamenilor să facă, mai ales femeilor? Shopping!! Doamnelor , domnişoarelor şi domnilor, mergeţi la cumpărături. Nici nu trebuie să cheltuiţi mulţi bani! Cumperi de 40 de lei şi ai primit un punct! Simplu, nu? Faci de 20 de ori asta si ai castigat garantat o reducere de 70% pentru oricare din cuţitele marca Thomas Rosenthal. Aveţi din ce alege. Cuţite de pâine, de carne, universale, de toate. Ba mai mult, în această gamă este si ascuţitoare de cuţit şi foarfecă de bucătărie. Bineînţeles, avem nevoie şi de accesorii: suporturi de cuţite şi fund de lemn.
Personal, nu sunt fidela a hypermarketului şi asta mai mult pentru că e departe. Dar pentru cei care fac naveta la Real cel putin o data la 2 zile, eu zic că merită achiziţia!
Nu te-ai plâns niciodată că nu îţi taie cuţitul? Ei bine, marca Thomas Rosenthal ne asigură calitatea şi durabilitatea.
Campania asta mi se pare potrivită din multe puncte de vedere. Oamenii sunt atraşi de promoţii şi mai ales de reduceri. Faptul că aduni punte este un pic mai interactiv. Cuţitele vor fi veşnic o problemă în bucătărie. Şi multe alte motive!
So, spor la cumpărături!!
Comments
Post a Comment
O parere, ceva?