Din ciclul... Teste!

Dacă e test, cei care îmi urmăresc blogul ştiu ce urmează noaptea asta!

Încep să mă simt ca în generală sau liceu. Teste de verificare/evaluare.
Mâine între orele 10-12 va fi marele test la Metodologie, grilă cu 15 întrebări. Recunosc, nu am frecventat, am fost doar de două ori la curs şi abia azi am aflat concret din ce dăm. Până la urmă sunt 2 teme, "Planuri de cercetare experimentală" respectiv "Erori clasice care acţionează asupra validităţii interne". La prima vedere sună uşor. Două teme, aa nu e mult. Aha! Numa 66 de pagini! Pentru un test!!
Încă nu m-am apucat de citit, deci nu mă pot lega de dificultate că pot fi 66 de pagini banale sau pot fi în halul în care nu înţeleg nimic! Vedem. Abia de acum va urma şi partea de aprofundare.
Cafeaua mi-e veşnic loială, muzica merge în surdină, toată lumea doarme deci e linişte => e perfect!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine