Gata pauza!

Fotografie1630După o absenţă îndelungată de aproape 2 luni de zile, mi-am adus aminte că am şi un blog de care nu m-am mai ocupat. Motive am destule dar cel mai banal  şi penibil e că efectiv nu am avut chef. Dar mi s-a făcut dor… Nu de voi, ca oricum nu sunteţi mulţi care citiţi prostiile astea ci de scris în sine. De etalare a întunericului minţii mele şi de a-mi demonstra de fiecare dată că într-adevăr duc lipsă de talent scriitoricesc.

Lăsând gluma la o parte, azi nu am nici un subiect anume, doar un intro. Ce e drept, s-au întâmplat destul de multe de la ultima mea vizită pe blog dar despre astea, nu acuma. Momentan îmi beau cafeluţa şi o iau spre facultate.

În altă ordine de idei, welcome back to me! Iupii!!

Comments

  1. eeee, de ce sa zici ca nu ti-a fost dor de noi? sa stii ca eu urmaresc scrierile tale.

    oricum bine ai revenit, astept sa te citesc in continuare. succes ana.

    Powered by DragonAthus

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine