STF Viata

Nuu! Nu am eu nimic cu viaţa, cel puţin nu acuma. Momentan lucrurile sunt ok.

logo3Ieri seara am primit cerere de prietenie de la “STF Viata” pe totB. Ca de fiecare dată, la toate persoanele care îmi cer prietenia acolo, primul lucru e sa intru să văd ce blog au, despre ce, citesc câteva articole să văd cum scriu etc. Aşa am făcut şi cu STF Viaţă şi am ajuns să citesc tot!

De ce? Pentru că m-a prins şi mi-a plăcut.

Site-ul încearcă să culeagă faze naşpa, întâmplări penibile, ironice din viaţă care chiar te fac să spui la final STF Viaţă. Faze în urma cărora îţi vine să te întrebi dacă cineva acolo sus chiar îşi bate joc de tine.

Fazele nu sunt inventate, sunt relatate, trimise de protagoniştii lor. Site-ul are o secţiune specială unde doritorii pot trimite astfel de “anecdote”. De asemenea, nu orice prostie e acceptată, de aceea există câteva reguli.

Fiecare anecdotă poate fi votată cu “DA Ai o viaţă de CACAT” sau “Iti meriti soarta”. S-a lansat chiar şi un concurs pentru cele mai multe voturi de o parte şi de alta. Nu ştiu în schimb până când se adună voturile, când se decide câştigătorii etc.

Nu e frumos să râzi de nenorocul altuia dar fazele sunt chiar amuzante iar mie de obicei îmi place să fac haz de necaz. Pe lângă asta, o persoană chiar jenată sau lipsită de haz nu ar face public ceea ce a păţit, de aceea consider că autorii anecdotelor sunt conştienţi şi ei de partea amuzantă a poveştii. Deci îmi permit să râd.

Comments

  1. Foarte bine spus, asa si este. Felicitarile mele pentru articol, bravo.

    Eu in schimb am facut un catren, nu stiu cat de reusit este dar e creatia mea.

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Ce bine ca nu sunt singura care ma amuz la acele postari! Foarte reusit site-ul, de cate ori vreau sa ma distrez putin si sa ma relaxez intru acolo :)) ca am ce citi!

    ReplyDelete
  3. Buna ziua
    Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Restaurante Iasi
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa iacob_ctin@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
    O zi buna va doresc

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine