Lucrare de control!

Nu bine începe şcoala, încep şi examenele!
Bine, să nu exagerez, este doar un test de 10 minute dar presiunea care acoperă acest test este cel puţin echivalentă cu presiunea unui examen final!
Este vorba de Psihologie Clinică, continuarea Psihopatologiei de semestrul trecut. Testul nu ar trebui să fie o problemă având în vedere că semestrul trecut chiar am învăţat la materia asta. M-a interesat, mi-a plăcut şi încă este valabil asta dar există o diferenţa majoră între semestrul trecut şi acuma. Atunci nu dădea nimeni în cap dacă nu stiam foarte bine dar de data asta am înţeles că se dau şi note de 2. Semestrul trecut am învăţat lejer, din plăcere pot spune. De data asta, este presiunea aia psihologică. "Trebuie să ştii perfect!" Pretenţiile sunt mai ridicate şi asta mă cam stresează. Deşi am învăţat şi pot spune că am ştiut bine că nu degeaba am luat notă mare, parcă stresul a şters cu buretele tot!

Ironia sorţii! Studentă la psihologie nu pot face faţă stresului! Yea, I have a problem but I don't wanna talk about it! Câteodată cred că sunt stresată din naştere şi nu am leac :)) (Gând iraţional, ştiu! ).

Anyway, spor la învăţat şi bafta mâine!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine