Cai verzi pe pereţi

Aşa aiurea e când aud o melodie şi mi se pare stupidă şi ajung la concluzia că nu îmi place, o aud a doua oară fără să vreau şi cred acelaşi lucru iar apoi persoanele din jurul meu fredonează în continuu respectiva piesă molipsindu-mă şi pe mine. Înainte să îmi dau seama caut melodia să o ascult şi aflu că defapt nu e în totalitate stupidă.

Momentan mă refer la Smiley şi caii lui verzi. Sunt câteva versuri bune în melodia asta. Ce e enervant, repetă de prea multe ori “cai verzi pe pereţi” iar partea de la la la mă duce cu gândul la grădiniţă, ceea ce nici nu e aşa de rău.

Fiind atentă la versuri mi-am dat seama că nici nu sunt aşa aiurea, mai puţin părţile de umplutură băgate ca să rimeze versurile. Melodia te încurajează oarecum, te îndeamnă la optimism. Nu am chef acuma să fac analiză pe text dar în concluzie, nu urăsc melodia.

Enjoy La la la!

Comments

  1. melodia e chiar faina, insa tare imi este ca va ajunge si aceasta ca "vara nu dorm" sa ne umple timpanele vreo cateva luni sa nu o mai putem suporta :D

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vara nu dorm a fost hitul verii. Acum ca vine iarna ne uitam dupa cai verzi pe pereti :))
      Acuma ca ma gandesc, azi vara nu am scris pe blog deloc dar daca scriam, sigur ma legam si de melodia aia! Ce e mult strica!

      Delete
  2. Lasa ca l-am rezolvat eu cu vara lui cu tot pe un vechi blog al meu :D, care l-am eliminat din pacate.

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)