“Prietenii” Aurei Dione

Aura-Dione-FriendsAm chef să mă leg de ceva, iar urmărind videoclipul de la Aura Dione pentru prima dată îmi acordă această şansă. Mi se pare stupid! Mă gândesc la 3 chestii când îl văd. Frankestein, Lady Gaga şi superficialitate.

Melodia se numeşte “Friends”. Videoclipul e pe dos. “At least I got my friends”. Care prieteni? o grămadă de pantofi şi accesorii puşi grămadă într-o formă umanoidă? Frumoşi prieteni! Pur şi simplu m-a dat peste cap.

Mi-a plăcut melodia, şi îmi place să o ascult. Sună bine. Dar videoclipul ăla, FAIL! din punctul meu de vedere.

Legat de cele 3 chestii la care îmi trec prin minte. Lady Gaga pentru că la început o arată pe ea cu pantofii ăia ciudaţi plus, tot videoclipul este mai extravagantă. Frankestein pentru că crează după aceeaşi metodă prietenul imaginar din pantofi şi accesorii. Şi superficialitatea e inspirată de însăşi creatura digitală plasată acolo pe post de “friends”.

O părere proprie şi personală… Atât!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)