Dubstep

Tocmai am aflat că renumitul "nou" gen muzical dubstep are defapt ceva vechime având în vedere că a apărut în 1998 (Anglia). Mă dezamăgeşte treaba asta, sincer. Nu pot să pun chestia asta lângă dance-ul anilor '90.
Cum am ajuns să caut detalii? Sunt eu curioasă din fire, dar dacă ceva nu îmi place, nu prezintă interes deci nu mă documentez. Ei bine, acum curiozitatea a fost mai mare decat lipsa interesului.
Primisem o piesă "cântată" Skrillex cu scopul de a mă trezi. Evident, dubstep. Spunând că nu îmi place stilul, am adăugat şi că îmi provoacă dureri de cap. Mai în glumă, mai în serios, după 3, 4 min cât durează o piesă, chiar încep sa simt presiune în cap. Că veni vorba de asta, am intrebat de sursă şi nu mi s-a dat un răspuns deci, de la întrebarea "Cine dracu o inventat prostia asta?" am ajuns pe Wikipedia unde am rămas şocată şi, repet, profund dezamăgită.

Era în urmă cu câteva săptămâni pe facebook o imagine care descria genul ăsta muzical. Susţin şi în momentul de faţă şi dau dreptate totală...


P.S. Nu este vorba de a jigni/ofensa admiratorii genului, este parerea mea. Nu îmi place şi gata!

Comments

  1. Ma alatur cauzei tale. Dubstep-ul este doar zgomot insuportabil.

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine