Dorintele se implinesc

Pot spune ca am aproape tot ce mi-am dorit. Unele dorinte au durat mai mult sa ajunga la mine insa drumul lor mi-a confirmat un lucru in care am crezut tot timpul intr-un fel sau altul si anume, totul se intampla cu un motiv si acesta este pregatirea noastra vis-a-vis de acea dorinta.
Degeaba vrem sa se intample ceva ACUM ca nu se va intampla pana nu vom fi pregatiti pentru treaba aia. Si cel mai probabil pe parcurs, poteca va fi pavata cu balega insa chiar si balega este un ingrasamant.
 (mama, ce metafora blana am tras=)))
Revenind, am pus pe repeat Everything I wanted de la Billie Eilish si zice asa:
I had a dream
I got everything I wanted
Not what you'd think
And if I'm being honest
It might've been a nightmare
Se intampla de multe ori ca ceea ce ne dorim sa vina la noi mai repede doar pentru a ne demonstra ca nu este ceea ce ne dorim si sa ne dea un semnal sa schimbam ceva. Si asta am simtit-o pe pielea mea.

Nu sunt vreo religioasa dar sunt cumva atrasa de ideea care sta la baza legii atractiei si a karmei. Afirm cu tarie ca atata timp cat suntem in viata, invatam ceva in fiecare moment. Inclusiv in timpul somnului, creierul lucreaza si aprofundeaza informatii esentiale.
Plecand de la teoria asta, ma repet, tot ceea ce se intampla in viata noastra este cu un scop. Faptul ca ai picat un examen, sau ca ti-a falimentat firma sau orice alt esec perceput are rolul de a te invata ceva si trebuie imbratisat.

Daca reusim sa alocam timpul necesar pentru a reflecta asupra actiunilor noastre, a dorintelor, si a evenimentelor care se petrec in jurul nostru vom reusi sa scoatem la iveala motivul din spatele tuturor lucrurilor.
Nu ar trebui sa fie necesar insa precizez ca pentru treaba asta, trebuie sa te duca putin capul pentru ca daca treci prin viata amboulea fara sa iti pese de nimic si fara sa intelegi informatiile care ti se adreseaza sub o forma sau alta, esti degeaba nsi nu vei reusi sa faci nimic.

Hai ca mi-a trecut momentul filosofic. Ajunge pentru astazi.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)