Poveste intr-o cutie... luminoasa







Paper-cut Lightbox sau Paper-cut Shadowbox.

Navigand hipnotizata pe Pinterest, am dat peste o poza superba cu o cutie luminoasa. Link-ul pozei ducea pe youtube la un artizan care arata cum se creaza asa ceva. O cutie de lemn, o banda led, niste cartoane decupate si ceva despartitoare. O sticla deasupra si gata rama.

Ideea

Am ramas efectiv nebuna de cat de frumos arata si cat de simplu este de facut.
Acela a fost momentul cand am aprofundat cautarile. Am ajuns, bineinteles, pe Etsy unde nenumarati artisti aveau la vanzare modele nenumarate.
Urmatorul pas a fost sa vad ce preturi se practica in Romania pentru asa ceva si ce fel de modele se cauta, se fac, se vand etc.
Spre surprinderea mea, NIMENI nu comercializeaza lightbox in tara asta. Exceptie o gagica pe Breslo care avea expusa o poza cu un model si care scria acolo ca face la comanda si altele. Dar nu avea activitate la acea poza asa ca nu facea mare lucru.
Mi s-a aprins instand beculetul si fara sa zic la nimeni, am deschis Corel si am desenat cateva layere cu elemente din Oradea. Am conturat astfel, statuia lui Ferdinand, Biserica cu Luna, Vulturul si cetatea in 3 straturi.
Totul a mers foarte repede si am fugit la un atelier din apropiere sa imprim liniile pe hartie, sa ma apuc de treaba. Am luat si spuma PVC pentru a face cutia si aia e...

Prima cutie

Am ajuns acasa cu toate materialele, m-am apucat sa decupez detaliile cu cutterul si sa pun totul cap la cap.
Alesesem sa folosesc hartie normala de 80gr, lipiciul pe care l-am avut nu lipea plastic si astfel, nu avea nici stablitate nici nimic.
Cu toate astea, chiar si asa jalnic cum a iesit arata mult peste asteptari.

Planuri

Am inceput sa caut, sa ma informez, sa cercetez cum as putea face sa fie bine toata treaba asta.
Am avut multe piedici...
Banda led pe care o folosesc "asta de dincolo" este de 12V. Asta presupune un transformator asta
inseamna minim 30 de lei pentru iluminare. Am sapat internetul cap coada pana am gasit banda led flexibila direct pe 220V.
Cutile de lemn cum mi le-am imaginat in prima faza, ieseau foarte scump asa ca am gasit pe cineva care se ocupa de mobila si din ce ii ramane lui, imi face cutiile... La un pret rezonabil.
Despartitoarele dintre layere au fost alta buba... lemnul scump, plasticul nu se lipeste calumea, buretele prea moale, si am ramas la polistiren.
Sticla este dintr-un plastic foarte dur, compozit de polistiren dur... nu stiu mai multe dar e ce trebuie.
Pentru modele a fost show mare. Daca le decupez la mana, ia extrem de mult timp. Am gasit dupa 2 saptamani o firma care sa mi le decupeze la laser. Victory!
Ultima problema, rama din fata. Am ramas la bagete in forma L pe care le-am decupat si le-am infoliat in autocolant care imita lemnul Wenge. La fel am infoliat si cutiile pentru ca arata mult mai elegant pe aceasta culoare.

Lansare de produs

Eu mi-am dorit ca pe mijlocul lui Nooiembrie sa fac lansarea, sa am timp sa atrag oamenii pana in Decembrie dupa care sa bombardez cu promovare platita sa ajunga la oameni pana de sarbatori.
Din cauza faptului ca a trebuit sa depind de prea multi factori si oameni, abia saptamana asta am reusit sa finalizez proiectul.
Mai am de facut cateva poze ca sa am activitate pe pagina si Instagram dar de asta ma ocup astazi.

Poveste intr-o cutie

Acesta este motto-ul proiectului si descrie perfect ceea ce fac pentru voi.
Am in acest moment 9 modele: Scena Nasterii, 2 peisaje de iarna/Craciun, Game of Thrones, Alice in Wonderland, Fortnite, Bufnita, peisaj de padure cu o fata ce alearga cu lupii si un cal cu relfexie intr-un lac.

Check out

Instagram:  @cadouromania
Facebook: Cadouri Romania

Este un cadou inedit, nu se gaseste in tara si chiar daca nu pare modestie, arata genial. Pozele nu reflecta 100% cat de bine arata, dar bag mana in foc pentru ele. Sunt superbe. M-am autodepasit cu priectul asta. E cel mai reusit lucru pe care l-am realizat si chiar sunt foarte mandra de el <3 p="">

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine