Salutare din nou! #10yearschallenge

Salutare dragi rataciti. Se pare ca blogul asta e ca dependenta de tigari. Te antrenezi din rasputeri sa te lasi de fumat pentru ca nu iti aduce niciun beneficiu, esti ferm convins ca e degeaba, iti consma resurse, timp iar la final de zi cand tragi linie si esti pe minus. Te ambitionezi, pui tigara jos si zici ca aia e ultima; apoi, te trezesti dupa o perioada de timp si realizezi ca mai vrei o tigara si iar te apuci de fumat.
Am tot postat. Intr-o vreme am deschis subiecte regulat, lumea intra, interactiona, am cunoscut oameni faini, bloggeri mai experimentati sau nu decat mine si era placut. In aceeasi perioada de inceput era fun, si ma simteam foarte bine cand vedeam ca bloguri apare in primele rezultate google daca se tasta "copilita fara minte". Am ramas usor surprinsa sa vad ca si acuma, dupa atata timp si inactivitate, inca sunt pe prima pagina. Fiind titlu de cantec, tabulaturile au castigat teren dar si asa, sa vad ca a ramas pe prima pagina este surprinzator. Nu ca m-ar interesa in mod special faima si popularitatea, but it feels good!
Acuma intrebarea: ce caut aici dupa atata vreme? Simplu, imi era dor sa scriu.
Cand am creat "Copilita fara minte" mi-am spus asa: voi scrie ce imi trece prin cap, bine, rau. Nu voi filtra articolele, nu voi sterge ulterior din ele sau mai stiu eu ce si voi astepta sa treaca timpul dupa care ma voi uita in urma. Ce minte cretina aveam la varsta aia. Cat de aiurea gandeam si ce exprimare idioata aveam. Toate astea, in speranta ca ma voi amuza. Si asa este. Ma amuza si ma surprinde in acelasi timp deoarece credeam ca in timp imi va fi rusine de ceea ce am scris atunci.
Surpriza cea mai mare o face faptul ca au trecut 10 ani de la prima postare #10yearschallenge. Sincer, sunt mandra de mine.
S-au schimbat intr-adevar multe, as putea sa mai scriu mult si bine, ideile ma invadeaza, dar nu e momentul acum.
Cat de repede voi fi vizibila pe instagram, pagina de facebook e veche si in viitorul apropiat un canal de youtube unde inca trebuie sa ma decid pe ce domeniu sa merg.
See ya'll soon!

Comments

Popular posts from this blog

Peste tot CÂCAT!

1 000 000 Likes

Viata cu 5 pisici... si un caine