A face sau nu vlog

Cu intrebarea asta ma confrunt de o perioada relativ scurta de timp dar e din ce in ce mai mare atractia fata de partea asta a socializarii. Ma uit zilnic pe youtube, urmaresc vloggeri atat din romania cat si de peste granita si observ cata energie se distribuie prin acele filmulete. Oamenii aia stiu sa vorbeasca in fata camerei si cei mai multi dintre ei stiu sa o faca foarte bine.
Am dat un research pe aceasta tema si, mai exact, cum sa faci vlogging, cum sa iti faci un canal de youtube si asa mai departe. Totul tine de personalitate; cel putin asta e concluzia mea. Daca esti o persoana carismatica sau ai acel ceva care face lumea din jur sa te bage in seama cand deschizi gura, subiectul nu mai este pe primul loc. Cu toate acestea, daca vrei sa faci "cariera" din asta, cum se lauda unii, iti trebuie mai mult de atat.
Era o vreme cand era plin youtube-ul de vloggeri care tot ce faceau era sa se uite la niste filmulete amuzante si sa faca satira pe tema asta sau sa culeaga de pe retelele de socializare tot felul de personaje care nu stiu vorbi si sa creeze din ei un subiect de 5-10 minute de discutie despre cat de prost scrie/vorbeste/gandeste. Nu prea mai prinde treaba asta. Sau cel putin pe mine nu ma mai intereseaza (ha ha, am imbatranit).
Foarte multe canale sunt concepute pe tema asta de beauty, fashion, make-up. Am observat ca sunt viralizate pe retelele de socializare in special in randul utilizatorilor de sex feminin (sau/si drag queen).
Sunt numeroase subiecte care pot fi dezbatute in fata largului public de pe internet si sunt convinsa ca oricine poate face asta dar eu, inca nu am ajuns pana acolo. Sa scriu, mi usor si cand incep, trebuie sa imi impun sa inchei pentru ca o pot duce mult si bine. Dar cine are rabdare sa citeasca atata?
Am vorbit mai demult despre anumite schimbari de personalitate prin care am trecut si e normal sa ma schimb pana la urma dar cel mai important este cum fac asta si ce devin.
Asa cum in urma cu 10 ani mi-am propus sa renunt la timiditate si sa ma conving ca nu se intampla ABSOLUT NIMIC daca faci ceva si ceilalti reactioneaza gresit, asa imi propun si acuma sa fiu si mai si. Pot sa spun ca mi groaza sa postez ceva pe youtube, ceva personal dar imi doresc sa fac asta si asta este primul pas. Sa imi doresc sa fac ceva. Si de acolo, totul se rezolva.
Probabil este dubios ca aduc asta in discutie dar are un scop. Nu vreau sa ma filmez pe youtube de dragul de a ma vedea o lume intreaga iar motivul va fi dezbatut in urmatorul articol pe care il pregatesc.
Cu putin noroc, cineva nu a uitat de Copilita fara minte si inca primeste notificari cu articolele noi si ma va ajuta. Iti cer tie, cititorului care esti, sa imi lasi un comentariu sau un mesaj sau ce vrei tu sa imi spui ce parere ai despre ceea ce vreau sa fac si ce sfaturi imi dai. Poate imi dai o idee despre un prim videoclip sau poate imi spui sa ma las dracului de treaba asta :)) Indiferent, vreau un semn de la tine :)
Ne revedem la urmatorul articol. Cheers!

Comments

Popular posts from this blog

Peste tot CÂCAT!

1 000 000 Likes

Viata cu 5 pisici... si un caine