Test de logica


Se ofera audientei o problema de logica:



M-a intrebat lumea care e raspunsul corect (de parca eu sunt mosulica ala din imagine si stiu tot).
Am acceptat provocarea si va dau si eu alta la randul meu. Sunteti in stare sa gasiti rationamentul logic in ceea ce urmeaza? Mai presus de asta, sa fiti deschisi la cap si sa intelegeti ca toate au partea lor corecta dar niciuna nu e completa!

Hmm... acuma o sa imi iau lumea in cap, dar fie. In primul rand, rusine celor care nu vad ca raspuns corect decat pe al lor si atat.
Corect nu e niciunul pentru ca matematica ne f*te una peste ochi (logic). Rationamentul in schimb este corect la toate cele trei raspunsurile dar nu este complet niciunul (518, 519, 1218).

1. Daca ignoram total ce e in partea stanga si urmarim doar sirul logic al numerelor din dreapta ajungem la 519
2, 3, 4 si punem 5
10, 13, 16 si din 3 in 3 ajungem la 19
Partial corect pentru ca trebuie sa folosm si partea stanga; nu degeaba e acolo

2. Daca luam strict adunarea din stanga, ajungem la 15+3=18 si punem in fata 5 pentru ca stim numara crescator.
Partial corect pentru ca nu putem explica de unde a aparut 2, 3, 4. Stim doar ca daca exista acolo, matematic si logc, urmeaza 5

3. Raspunsul 1218. E clar ca ultimele doua cifre ale rezultatelor reprezinta rezultatul adunarii din stanga.
De data asta se exlica si prima cifra a rezultatelor (2, 3, 4) prin transformarea adunarii din stanga in scadere.
Este cel mai complex si complet rezultat DAR, unde e scaderea aia? E doar imaginara.

Rationament corect in toate, dar rezultatul corect il are poate doar persoana care a lansat treaba asta. Oare acel cineva ce raspuns a avut? Afost constient de toate cele 3 raspunsuri? Sau poate este un geniu si are un al 4-lea raspuns la care niciunul nu s-a gandit...

Sper ca m-am facut inteleasa in logica mea. Am incercat sa va explic cat de detaliat m-a dus capul!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine