Paralizata

Nu stiu o melodie mai perfecta. Descrie exact ce mi se intampla. Asa, cu dedicatie de la tine pentru mine. Incredibil!
Mi se cere sa spun acel lucru marunt, usor dar incredibil de important care ar putea rezolva totul. Si raman blocata. sunt infundata de acea clipa care ma bantuie. Acel ceva ce m-a adus aici. Sunt inerta, nu functionez la parametrii nici macar normali. Poate pica o bomba langa mine si eu voi ramane nemiscata savurandu-mi mai departe cafeaua si tigara! Un simplu gest, un simplu cuvant, un simplu "Hai!" si totul revine la normal iar eu nu sunt in stare sa zic nimic!Acele arsuri adanci inca sunt departe de a fi vindecate. Acele ganduri sunt ca o galagie continua in cap. Imagini ce se deruleaza iar si iar si iar.
Am visat la momente de genul asta... in care cineva sa lupte, sa se zbata, sa faca tot posibilul doar pentru ca sunt eu. Si uite, ca realitatea bate filmul. Sunt paralizata! Paralizata de ganduri, evenimente, toate acele momente cand eu am plans si tu nu erai. Imi pare rau ca de data asta s-a intors roata. Niciodata nu am dorit la nimeni acele momente dureroase.
Acele rani au inceput sa se usuce, dar mai este mult pana se va curata pielea de urme.
Cand eu am cerut, nu am primit. Acuma nu mai doresc...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine