I wanna make the difference


Tin minte de cand am fost copil ca cel mai tare mi-am dorit pe lumea asta sa pot sa schimb ceva in lumea asta, in special sa aduc schimbari in viata oamenilor. Sa imi las intr-un fel sau altul amprenta.
Cred ca reusesc. In ciuda a felului in care m-am schimbat eu in ultimii ani, din fericire nu sunt o influenta negativa, din contra, incerc sa ofer lumii o perspectiva mai buna asupra a ceea ce ne inconjoara. (fa ce zice popa, nu ce face ;) )
Persoanele care au intrat in viata mea, fie si pentru 5 minute, poate ca nu realizeaza dar eu am observat ca ceva e diferit. Poate erau inevitabile schmbarile, poate chiar erau datorate mie, nu voi stii niciodata. Dar tind sa cred ca eu am provocat acele schimbari pentru ca imi vad reflexia in ele. Nu am nevoie de confirmarea teoriei mele pentru ca probabil multi dintre voi nici nu vor intelege la ce ma refer. Am incercat sa explic treaba asta unor apropiati si degeaba. Unii nu au inteles la ce ma refer, altii neaga schimbarile prin care au trecut si spun ca au ramas la fel.
Dar, poate sunt eu aia nebuna care are halucinatii! Neah! Te-ai schimbat. Poate timpul, poate eu. Vreau sa cred ca eu am reusit asta.
Nu imi place tot ce ati devenit dar doar pentru ca nu imi convine mie, nu inseamna ca e de rau.
As vrea sa vedeti viata cum o vad eu. E mai luminoasa. Stiu ca traim intr-o tara de cacat in care oamenii care ne conduc sunt de cacat si ca cacatul asta poate nu se va termina niciodata... dar de ce sa nu fim noi cei care ne ridicam la suprafata?
Stiti povestea magarului? Cititi si fiti acel magar in viata asta!

“Intr-o zi magarul unui fermier a cazut in putul din gradina. 
Magarul a inceput sa planga si sa zbiere din rasputeri, in timp ce fermierul cauta o metoda sa-l scoata de acolo. 
Intr-un final, fermierul s-a gandit ca oricum magarul era batran si trebuia ingropat la un moment dat, iar putul trebuia acoperit de ceva vreme. 
Asa ca a chemat in ajutor cativa vecini sa-l ajute. Fiecare a apucat o lopata si a inceput sa arunce pamant in put, peste magar. 
La inceput magarul a inceput sa planga si mai tare, sa tipe si mai puternic, sa incerce sa inteleaga de ce i se intampla tocmai lui aceasta nenorocire. Dar mai tarziu, spre surprinderea tuturor el s-a linistit. 
Dupa o perioada,  fermierul s-a decis sa se uite in put sa vada ce se intampla cu magarul si sa estimeze cat mai e de lucru. Fermierul ramase socat de ceea ce vazu. 
Cu fiecare lopata de pamant care cadea pe spatele magarului, acesta facea un lucru uimitor! 
Se scutura si se ridica pe pamantul aruncat.Cu cat vecinii aruncau mai mult pamant, cu atat magarul se scutura mai zdravan si se ridica mai sus. 
La un moment dat magarul atinse marginea putului si dintr-o saritura se elibera"

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine