Nucul

Fotografie0208 În faţa blocului în care locuiesc, este o casa care are în mijlocul curţii un nuc bătrân. Când eram mică nucul era undeva până pe la etajul 2 şi tot mă gândeam la ziua când va ajunge până la etajul meu, la 3. Încet, a crescut şi a ajuns şi uşor se apropie de etajul 4. Toate bune şi frumoase până în urmă cu vreo 4, 5 zile.

Vin acasă seara pe la 11 şi aud şoc de la ai mei că au tăiat proprietarii nucul. Io deja mi-l imaginam tăiat de tot. Defapt au tăiat doar creanga (din trunchi) dinspre bloc. Motiv, habar nu am. Nu ştiu cu ce naiba îi încurca sau ce planuri au. Varianta cu lemnele de foc pică, clar, doar a venit căldura iar lemnul de nuc nu e bun la soobă. S-ar putea să construiasca ceva dar nici asta nu prea cred având în vedere că de când s-a mutat familia asta, e un jeg în curtea aia de nedescris. Acuma cum au tăiat creanga aia mare, se vede şi mai clar jegul din curtea aia, boarfele. Groaznic! La cum au grijă de casa aia, nu prea cred că au de gând să o dezvolte. În fine. Sincer, îmi pare foarte rău de pomul ăla. Era prea frumos să fie tăiat; era sănătos şi făcea nuci la greu! Păcat!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine