Generatia 2010-2013

Psihologii 2010-2013E adevărat ce se spune, şi anume, cu cât creşti, cu atât trece timpul mai repede. Nu sunt singura din an care poate confirma că aceşti 3 ani de zile au trecut extraordinar de repede. Primul semestru al primului an a fost poate cel mai lung. A fost puţin mai dificil cu un stil nou de predare, cu aşteptări de un alt nivel, cu noi oameni, atţt colegii de bănci cât şi profesorii şi multe altele. Într-o parte, eu nu văd ziua de azi ca fiind sfârşitul facultăţii având în vedere ceea ce mă aşteapta în continuare. Cu toate acestea, a fost frumos, a fost destul de reuşit având în vedere ca nu a fost nicio repetiţie, nu am ştiut ce şi cum, nimic.

Ţin să menţionez că o felicit pe şefa noastră de promoţie Chichinejdi Teodora pentru modul în care şi-a ales cuvintele. A fost discursul favorit al multor persoane din sală şi a adus un adevărat zâmbet pe feţele noastre cu scurtul rezumat al materiilor predate în aceşti 3 ani de zile!

Bravo şi şefei pentru organizare. Multă muncă, ajutor puţin şi eu una i-am înţeles fiecare nerv pe care l-a avut rezervat pentru noi!

Dl. Drugaş (“Tata”), cel mai tare profesor. Nu puteam avea pe altcineva îndrumător! Efectiv nu era în regulă!

Am apărut şi în ziar. Defapt apărem în ziarul de azi, 18 mai 2013 (specific pentru că la mine e trecut de 12 acum, când scriu), pentru cine vrea să cumpere, Crişana.

Aici este articolul pentru orice eventualitate.

În acest moment colegii mei se distrează copios la banchet, sau cel puţin sper asta. Eram curioasă de o treabă. Cât de bine se pot simţi cei 2 sau 3 băieţi din an care şi-au făcut apariţia acolo, între 60+ fete!

În orice caz, distracţie plăcută tuturor şi felicitări tuturor!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine