Imposibilul

Este scris in codul genetic uman să ne dorim mereu acel ceva ce nu putem avea. Acuma întrebarea este: De ce?

colaj ce inseamna imposibilulBine, nu ştiu eu unde scrie că aşa trebuie să fie dar experienţa asta spune şi cred că toată lumea îmi poate confirma asta! Probabil dacă am fi animale nu am fi aşa pentru că ele nu se încadrează în aspectul ăsta. La urma urmei, este o pierdere de timp să alergi după ceva ce fuge mai repede ca tine, animalele ştiu asta dar se pare că omul nu! Şi chiar dacă este conştient de treaba asta, continuă să îşi dorească imposibilul. Nu putem avea orice, oricând şi cum vrem. Cu toate astea, ignorăm de multe ori ceea ce este în faţa noastră pentru acel ceva ce este departe.

Acuma pot vorbi atât despre obiecte cât şi despre oameni. Se respectă în ambele cazuri. Dacă tot am pomenit, să şi exemplific.

Cu gadget-urile din ziua de azi, e normal să îţi doreşti ce e mai nou. Nu o să te mulţumeşti cu ceva accesibil pentru buzunar pentru că vei dori acel ceva de care nu te poţi atinge. Lumea ţinteşte spre ce e mai scump chiar dacă nici nu realizează de multe ori. Pe când devine accesibil, nu mai e bun pentru că a apărut o versiune mai bună şi evident mai scumpă.

Legat de persoane, o persoană angajată într-o relaţie va fi de 10 ori mai atractivă decât dacă e singură. Aici vorbesc din punct de vedere statistic.

Motivele inaccesibilităţii se pot extinde, evident. Eu am dat doar exemple.

Suntem conştienţi că nu ne putem atinge de acel ceva dar cu toate astea continuăm să ne dorim! Şi se mai miră lumea că se stresează. Şi pentru ce? Pentru nimicuri!

Mai este cealaltă parte a poveştii care spune că nimic nu e imposibil. Ei bine, e discutabil! Poţi să îţi doreşti anumite lucruri o viaţă întreagă şi tot nu le obţii. Pentru unele poţi să faci orice pe lumea asta şi tot nu îţi poţi atinge scopul.

Până la urmă rămâne doar o întrebare de baraj! Există imposibilul?

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine