Noapte alba

E trecut de 1 jumate, nu am mai scris de mai bine tumblr_m65i05hqWh1r5f2c3o1_500de o săptămână jumate deci ceva nu puşcă. Dilema se rezolvă simplu: am examen, am de învăţat un subiect pentru care am mai avut parte de vreo 3 tentative şi nici acuma nu intră nimic în cap. Defapt, înţeleg despre ce este vorba, pe moment reţin chiar foarte bine. Aş fi în stare să reproduc după o singură citire dar parcă atunci când mă văd în sala de examen se şterge tot ca un burete şi nu mai sunt în stare să scot nici două propoziţii. Nu e vorba de tocit pentru că înţeleg şi sunt în stare să reproduc în alte cuvinte, nu mot-a-mot ca în curs. Nu am explicaţie. Pentru asta chiar nu am nicio idee.

În fine… chef tot nu am de citit/învăţat. Este o vorbă: când ai de învăţat, şi petele de pe pereţi sunt interesante. Aş desena, aş cânta, aş bea, aş sta şi aş colinda noaptea în cimitir ca o cretină de una singură numa sa nu stau în cameră să citesc. Măcar dacă era vară/cald afară să stau pe balcon la aer.

Vai ş-amar cât mă pot plânge! Da nu-i bai! Open-mouthed smile

Deci: Noapte albă (pentru o zi neagră)! Pe la 4 mă bag la somn, pe la 8 deşteptarea, la 12 examenul… restul rămâne de văzut. Lipseşte cafeaua dar aia e bine pentru că am reuşit să reduc cantitatea zilnică şi ăla e un lucru bun!

Până una alta, baftă camarazilor de suferinţă!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine