Sărbători fericite!

Merry-ChristmasDacă tot sunt aici, vă mulţumesc vouă care v-aţi amintit de mine şi mi-aţi urat cele sfinte şi fericite şi îmi cer într-un fel că nu v-am răspuns dar nu dispun de mesaje aşa că eu voi suna!

 

Acum urmează partea de critică şi morală…

Să nu ziceţi că nu v-am avertizat!

Fi-ţi mai originali oameni buni! Draguţe versuri dar foarte superficiale. De ce? Primeşti un text draguţ sau găseşti ceva pe google, exclami “Ce fain e!” “Wai hai că îl dau pe ăsta mai departe că-i fain!”. Faci o lista de persoane din agendă (asta dacă mai stai să selectezi) şi dai send! Voila! Ţi-ai făcut datoria de urător!

Ştiu că nu aveţi intenţii rele dar, sincer, mie nu mi se pare ok treaba asta. Şi banuiesc că voi, cei care nu aţi urat şi “La mulţi ani!” mai faceţi o serie şi cu 2013.

O altă chestie! Voi pe care nici măcar nu vă cunosc şi nu ştiu de unde aveţi numărul sau voi care nu ştiţi da un semn de viaţă tot anul, scutiţi-mă, vă rog! E clar că nu fac parte din lista voastră de urat dar vă e prea lene să selectaţi? Nu am nevoie să îşi aducă lumea aminte de mine numa de Crăciun şi de Paşti!

Astea fiind spuse, să fiţi iubiţi oameni buni! Crăciun fericit şi toate cele bune! Masă bogată, brad încărcat şi familie adunată!

p.s: Se pare că nici de data asta nu avem noroc de zăpadă de Crăciun! Păcat! Era frumos…

Comments

  1. hou hou hou, fain articolul asa este precum spui.
    eu cel putin unul nu iau de pe goagle texte, prefer sa le fac eu chiar daca nu sunt asa reusite :P

    sarbatori fericite tuturor
    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine