Pa pa Real!

It was nice getting to know y`all! You rock!

real-2-600x450Ieri a fost ultima mea zi de lucru la Real 2 Episcopia. Contractul e până în 31 decembrie 2012 dar conform programului primit de la şefu’ ultimele 3 zile din an sunt libere. Mai departe nu se ştie. Se poate să merg mai departe, se poate să nu. După 3 ianuarie, toate care am fost angajate prin IMS vom fi sunate fie că mai au nevoie de noi, fie că nu. Oricum trebuie să predăm echipamentul.

Mi-a plăcut, a fost frumos şi, zic eu, nu am creat probleme. Singurul lucru de care îmi pare rău este un minus frumos de 100 de lei puşcat alaltăieri care, bineînţeles, mi se trage din plată. Ce să-i fac… neatenţia, prostia, nu ştiu. În fine. Mă oftic pentru că am rezolvat-o acuma, pe ultima sută de metri. Dacă era la început, nu ziceam nimic. Era de înţeles pe de-o parte. Dar aşa, după o lună de zile, clienţi foarte puţini, plictiseală maximă şi ni! Minus! Draci!

Acuma, asta este, nu am cum să o dau la întors.

Cu toate astea, nu m-aş supăra să continui să lucrez acolo. Jobul e fain, mie îmi place, colectivul e de nota 10, m-am obişnuit…

Singurul impediment ar fi faptul că din ianuarie intru în sesiune. Voi avea examenele, proiectele, licenţa etc. Multe. Dar mai este până atunci! Imediat e gata anul. Am timp la anu’ să îmi bat capul de toate astea!

Ce să mai zic… Mulţam fain celor care m-au ajutat pe acolo! Am zis că dau o bere când iau plata Winking smile

La mulţi ani şi An Nou fericit!

Comments

  1. Ehh, nu te speria in romania se practica alungarea angajatilor, nu te astepta sa te sune nici ca DA nici ca NU, doar vorbe goale.
    Cat despre job sigur vei gasi altul nou la anu', important este sa te simti bine sa iti traiesti viata ca si cum ai muri maine, si sa inveti ca si cum ai trai pe veci.

    sarbatori fericite ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Credema ca nu ar fi bine daca as vrea sa traiesc viata ca si cum as muri a doua zi!! Am planuri marete pentru ultima zi de viata =))

      In fine... de sunat ma vor suna ca trebe sa semnez de predarea echipamentului. Dar nu imi bat capul... cum spuneam, mai este pana la anu`

      Delete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine