Obsesii muzicale

Am momente în care mi se plantează în cap o melodie, o ascult încontinuu iar dacă nu ohollywood undead pot asculta o fredonez. Momentul ăsta durează de la 3 la 7 zile de obicei. Destul de mult. De când mă trezesc până adorm, numa melodia aia există pentru mine. Efectul advers e că atunci când mă satur de ea, nici să nu o mai aud în grabă. De multe ori am inceput să scriu despre asta şi m-am oprit pentru că aveam impresia că e ultima dată când se mai întâmplă aşa ceva, plus că nu e nimic interesant. Nu că ceea ce scriu e interesant, dar totuşi, nu e nici măcar atât.

De data asta nu m-am mai oprit pentru că şi aşa nu am scris de mult iar altă idee mai bună nu am. Adică am o listă lungă de idei dar nu am chef de niciuna. Sunt prea serioase şi nu am acuma cap de aşa ceva. Eu vreau nani şi va urma imediat.

Un mic intro înainte, pentru cei care nu au auzit de… Deudeucece este solist în trupa Hollywood Undead. Prima dată am auzit de ei în urmă cu vreo lună de zile prin melodia “Undead”. Mai târziu, după vreo 2 săptămâni mi se recomandă melodia “Let's Get It Crackin'” cântată de Deuce, singur. Pentru că mi-a plăcut, am căutat să ascult mai multe. L-am lăsat baltă iar acum 4 zile mi-am amintit de Deuce. Am dat peste melodia asta şi am rămas blocată.

Mi-a trece, dar va mai dura puţin. Până atunci, vă las cu cea mai recentă obsesie temporară, “The one”.

Enjoy!

Comments

  1. Ooooo, bine ai revenit cu noul articol. Ce sa spun obsesii muzicale toti avem, chestia e ca la mine dureaza un maxim 2 zile sau doar cateva ore pusa pe repeat numai aceiasi piesa. :D

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine