Itzi Bitzi la patrat

Itzi Bitzi are companie. În urmă cu două zile şi-a regăsit unul din fraţii de mult pierdut.

Fotografie1219Deci. Dacă tot nu am avut parte de animale de companie domestice, în conformitate cu normalitatea acuma  m-am procopsit cu două bestii ale naturii! Hai că glumesc şi eu! Nu sunt bestii. Vor fi ei de 20+ cm, dar vor fi frumoşi!

Faza e în felul următor. Când s-a dat comanda pentru cele 5 tarantule, tipul mai rămăsese cu o bucată. A adus din start doar 6 bucăţi din specia asta. Din nefericire şi cauze necunoscute, unul dintre pui a murit săptămâna trecută imediat după ce a luat masa.

Iniţial, era vorba că iau a şasea bucată prin ianuarie dar am ajuns să îl iau acuma. Mai exact, în 27 dec.Fotografie1314

Noul venit se presupune că e şi cel mai amre dintre toti. Nu prea am stat la comparaţii dat fiind faptul că primul stă mai tot timpul în culcuş. Noaptea ce mai iese, dar are grijă ca eu să adorm înainte. Noul venit în schimb, îl cam văd afară. Stă şi el la intrearea tunelului, dar totuşi afară.

Să crească mari sănătoşi şi frumoşi!! Red heart

Comments

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine