E decembrie si ninge

Fotografie1234Prima zăpadă din iarna asta la Oradea. Nu e cine ştie ce zăpadă, dar fulguieşte mărunt şi des şi a început să se depună pe acoperişuri. E o privelişte frumoasă pentru primele clipe de după trezire.

Totuşi, nu ştiu sigur dacă mă bucură treaba asta. La TV s-a anunţat zăpadă abia pe vineri. Pe lângă asta, era bine merci şi fără ea. Pe de altă parte, de 2, 3 zile e foarte frig afară aşadar, dacă aşa stă treaba cu temperaturile, faptul că ninge ar putea potoli puţin firgul. Vom vedea.

Sincer, nici nu mă aşteptam să ningă până în ianuarie dar şi atunci, s-ar putea ca asta să fie singura zăpadă din anul 2012 din Oradea. Şi nu mă refer că vine sfârşitul lumii.

Sunt curioasă dacă va continua să ningă şi să se depună calumea şi pe jos, iar vor spune şoferii că au fost luaţi prin surprindere? Deja a devenit cliché treaba aia.

Comments

  1. Iauzi la voi deja ninge, la noi intarzie ca de obicei, e bine totusi ca sunt fulgi mici ca din cate stiu eu s-au anuntat vreo 4 viscole puternice anul acesta, deci zapada va fi cu carul si inca cata.

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu imi lipseste... si oricum, nu aici la mine va fi viscolul. De obicei Oradea e ocolita de evenimente de genul asta :D

      Delete
  2. Esti o norocoasa atunci. Bun asa :P

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine