2012 going to 2013

avatar-anul-nou-2013Ciudat anu` ăsta! Multe s-au schimbat, multe am făcut. Multe pe care nu credeam că voi ajunge să fac. Şi nu mă refer la nu ştiu ce aventuri ci strict la persoana mea. Schimbări în aproape toate domeniile, personal, social, profesional, educaţional, mai ales în modul de a percepe şi interpreta anumite aspecte. Nu voi da detalii pentru că aici nu e spaţiul potrivit pentru aşa ceva şi nu toate lucrurile sunt de interes public.

Dacă trag o linie, ultimele 4 luni din an au fost cele mai bune. Atât de bune încât m-au făcut să ignor şi să trec peste rahaturile din primele 2 treimi din an.

Sunt curioasă ce îmi aduce 2013 pentru că nu voi sta şi voi aştepta să se schimbe răul dacă va exista ci îl voi da eu dracu şi voi face în aşa fel încât să nu mai repet anumite greşeli. Repet, dacă va fi cazul!

Mi-am făcut un “bucket list” pentru 2013 şi sper ca încet, încet să fie aşa cum am pus pe hârtie.

Până una alta, număraţi invers, puşcaţi dopul la şampanie, puneţi-vă o dorinţă, ciocniţi şi îmbrăţişaţi pe cei dragi şi spargeţi paharul să alungaţi cele rele din 2012!!

La mulţi ani tuturor şi un An Nou mai bun ca cei din urmă!

Comments

  1. La Multi Ani cu voiosie, sa ne vedem cu bine in noul an mai bucurosi mai fericiti si mai petrecareti, tot ce e mai bun iti urez...

    have fun at the party

    ReplyDelete
  2. ~ Iti doresc Un An Nou Fericit, plin de impliniri si realizari, caldura in inima, bucurii, dragoste, fericire, bunatate si liniste sufleteasca. :* >:D< :* ~ La Multi Ani, sa ne reintalnim cu bine si in 2013!!! ~ Pup :* >:D< :*

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine