1 Decembrie la Oradea

Mi-ar fi plăcut să văd mai mulţi oameni patrioţi măcar de 1 Decembrie, dar, cu toate astea, ceea ce am văzut a compensat.

Fotografie1224Aşteptând autobusul de Real în staţia din capăt de Ştefan cel Mare, am observat 2 balcoane de vis-à-vis de staţie care aveau arborat tricolorul şi spre uimirea mea, o coloană de aprox. 50 de maşini reprezentante a diferitelor firme/organizaţii ornate cu tricolorul care claxonau de mama focului şi făceau cu mâna la cei de pe stradă.

 

Lăsând la o parte gălăgia infernaţă făcută de claxoane, a fost frumos şi de apreciat.

M-a amuzat teribil o femeie care aştepta şi ea autobuzul. Atâta timp cât au trecut maşinile, a făcut cu mână încntinuu şi a strigat “La mulţi ani!”. După ce a venit busul, am urcat şi eu, şi ea şi nu bine am intrat în Episcopia, am văzut coloana întorcându-se. Şoferul autobuzului a claxonat şi el iar patrioata din staţie a coborât doar pentru a le face cu mâna din nou.

Îmi pare rău că nu am filmat parada dar în orice caz, cel puţin cei de pe Ştefan cel Mare sigur nu au ratat să o vadă dacă au fost acasă.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine