Sweet sleep!

Îmi place să dorm şi poate prea mult. Deşi unii, precum parinţii mei, ar zice că dorm prea puţin. Depinde din ce punct de vedere priveşti situaţia. Nu dorm noaptea foarte mult având în vedere că mă pun să dorm în intervalul orelor 2-4 şi mă trezesc relativ devreme, mai ales cu facultatea. Ajung să dorm 3, 4 ore/noapte. Deci da, părinţii ar avea dreptate dacă asta ar fi tot.
Situaţia, însă, nu e chiar aşa. Ajung acasă, mâncare, poate cafea şi somn. Somnul ăsta variază între 2 ore dacă pun ceasul să sune şi 4-6 ore dacă nu mă deranjează nimeni, ceea ce e mult pentru un somn de dupămasă. Dar dacă fac o medie, dorm între 8-10 ore/24h, ceea ce este puţin peste medie. Deci da, dorm mult...
Îmi place să dorm. Trece mai repede timpul dacă nu am ce face, visez, ceea ce îmi place la nebunie şi nu mă stresez pentru toate rahaturile.
Ceea ce e aiurea, e că ar trebui să fie invers orarul de somn. Noaptea mai mult ca ziua. dar noaptea îmi vine energia şi cheful şi toate. Aşa că stau trează până târziu şi compensez ziua când şi aşa nu am activitate. În afară de facultate unde aş putea la fel de bine să dorm la unele cursuri, nu am prea multe de făcut.
În ultima perioadă de vacanţă, gen ultimele 2 săptămâni, eram ceva de genul: trezit la 8, cafea, stat degeaba, la 10 somnm... trezit la 1, cafea, mancare, film, stat, la 3, 4 somn... trezit la 6, mancat stat, daca suna telefonul ieşeam, dacă nu, pe la 9 somn o oră, o oră jumate... trezit la 10 şi ceva, şi apucat de desenat, scris şi alte chestii, dupa ora 2, 3 somn. And so on... Deci am avut parte de mult somn. Culmea, nu m-a ajutat cu nimic. Nu sunt mai odihnită. Dar despre asta, cand ma intorc de la facultate. Momentan, trebuie să zbor!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine