Paradox matinal

Drog:
(drogată pe timpul vacanţei)

Îmi place să dorm, deci dorm mult.
Cu cât dorm mai mult cu atât mai obosită sunt, deci dorm şi mai mult.
Având în vedere ca vreau să dorm mai mult pentru că mă simt obosită, când nu dorm mă cuprinde lenea, deci nu am chef să fac nimic.
Având în vedere că nu am chef de nimic, mă plictisesc.
Când mă plictisesc, dorm, deci dorm şi mai mult.

Sevraj:
(începe odată cu începerea facultăţii)

A început facultatea deci trebuie să mă trezesc devreme.
Având în vedere că dorm tot mai mult şi sunt tot mai obosită, trezirea e un chin.
Având în vedere că sunt foarte obosită non-stop, nu am chef de nimic deci mersul la facultate e un chin.
Având în vedere că nu am chef de nimic, mă cuprinde şi lenea şi ajung să ma plictisesc iar când mă plictisesc îmi vine să dorm deci statul la cursuri este un chin.
Dar pentru că sunt obligatorii, sunt forţată să renunţ la somn iar acest lucru este un chin.
Ajung acasă şi mănânc iar după mâncare merge un somn bun.
Având în vedere că mai am şi treburi de-ale facultăţii, nu pot dormi pentru că trebuie să le fac.
Dacă termin cu ele, iar nu pot dormi că sună telefonul (cam atunci îşi aduce lumea aminte de mine când eu vreau să dorm după masă).
Încet, trebuie să renunţ la tot mai mult somn, ceea ce e un chin.

Organismul se obişnuieşte încet cu noul program, dar lipsa de chef care duce la plictiseală care duce la dorinţa de somn nu dispare chiar dacă am activitate, deci tot la somn îi stă gândul.

Antidot:
Cafeaua.

O cafea pe zi, nu face rău la nimeni, exceptând poate hipertensivii.
Dacă cafeaua alungă somnul, dimineaţa cafea pentru trezire.
La facultate plictiseală, asta duce la somn deci în pauză cafea pentru trezire.
Ajung acasă, plictisită, obosită, picată de somn, nu pot dormi că am treabă, bag o cafea pentru trezire.

Cafeaua are efect în cantităţi normale, dar când corpul e suprasaturat cu cofeină, se ajunge doar la placebo, cel puţin la mine.
Pe lângă asta, e considerat drog.

Revenind, la ceea ce am inceput, tratez un drog cu altul.


Acuma veţi sta să citiţi asta ca proştii fără să vedeţi sensul sau să înţelegeţi ce dracu am vrut eu cu asta.
Este ceea ce mi-a trecut azi dimineaţă prin cap în timp ce îmi beam prima cafea din zi.
În capul meu era perfect logic, cu puţină exagerare în anumite puncte.

Ideea e că  m-am obişnuit să dorm în vacanţă, neavând ora de trezire iar acum e un chin să ma obişnuiesc cu trezirile matinale.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine