O curiozitate, o frustrare, o recomandare

Este o chestie care îmi lasă un semn de întrebare de mult timp. Mă leg de filmele pe mai multe părţi. Nu la cele care se continuă în sensul în care prima parte nu are final doar ultima ci cele la care şi dacă are 3 părţi, toate au un final. Sper că înţelegeţi la ce mă refer.
Ideea e următoarea: de ce la toate (nu am găsit încă nicio excepţie) prima parte e interesantă iar cele ce urmează nu? Ba mai mult, dacă are mai mult de 2 părţi, a doua încă e ok dar deja de la a treia parte încolo chiar nu mai are farmec. De multă vreme mă bântuie asta.
Ce cred eu... Se lansează un film. Filmul are succes imens. Prinde foarte bine la public. Casa de producţie are încasări enorme. Ce se gândesc ei? Hai mai băgăm o parte că lumii îi place. Ei se grăbesc să mai scoată o poveste pe tema aia, se grăbesc să lanseze. Graba strică treaba şi iese ce iese. Forţat, tras de coadă, poveste lungită de dragul de a exista etc.
Ăsta e unul din scenariile care mi-au trecut prin minte. Probabil explicaţia e alta şi mă înşel. Oricum, pe de-o parte e frustrantă treaba asta. Te uiţi la un film, rămâi impresionat şi vine a doua parte şi lasă un gust amar. Păcat!

M-am uitat ieri la un film în urma faptului că mi-a fost recomandat, Taken (2008). Poveste interesanta, intrigă, suspans ba chiar şi câteva faze memorabile ("Good luck!"). Desigur, are şi o a doua parte apărută anul acesta. Neavând somn şi fiind plăcut marcată de prima parte am zis să continui firul. Ei bine, not so impressed. Super previzibil, suspans prea puţin. Nu spun că nu a fost bun de nimic, dar speram la ceva mai mult. A fost puţin tras de coadă la unele faze ca de exemplu, felul în care a condus fata taxiul, după ce şi-a picat de două ori examenul de condus. Dar nu mai intru în detalii că stric farmecul de tot!
Prima parte o recomand cu tărie! De dragul poveştii şi a încheierii oficiale, uitaţi-vă şi la partea a doua!

Enjoy the movie.
http://www.imdb.com/title/tt0936501/
http://www.imdb.com/title/tt1397280/

Comments

  1. Personal cred ca se datoreaza asteptarilor ridicate pe care le are publicul. Am vazut si eu Taken dar numai a doua parte. Ai dreptate, nu a fost de loc interesant. Nu stiu cum este primul dar nu pare o tema prea interesanta.

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine