Judecăţi nejustificate!

Dacă este un lucru ce pot spune că urăsc pe lumea asta, e judecata, generalizarea, etichetarea dintre oameni, iar atunci când acest lucru mă are pe mine drept ţintă, mă ia cu palpitaţii.
Cititorii mai vechi ştiau că am fost într-o relaţie de lungă durată, menţionând persoana în cauză în câteva articole. Spun că am fost pentru că aşa este. A fost, până la sfârşitul lunii august a.c. mai precis. Ca să fac un rezumat foarte scurt, totul a început în 3 iulie 2008 a durat 4 ani şi s-a încheiat în august 2012.
Acuma care e faza cu asta? Păi ăla e baiul că eu am pus capăt şi pe limba multora, mi-am bagat piciorul în 4 ani de zile (asta ca să cenzurez).
Ok, stai umpic! Cum adică mi-am băgat piciorul? Bun, nu mă deranja dacă spunea asta o mână de oameni. Dar când o aud de la mult mai mulţi, atât cunoscuţi cât şi necunoscuţi, plus discuţii în background, deja se schimbă placa.
Încă o chestie şi pe asta nici nu o înţeleg! Cum am putut eu să fac aşa ceva şi să trec aşa uşor peste 4 ani de zile. Păi măi oameni! Dacă am fost 4 ani cu cineva, nu înseamnă că mor lângă persoana aia şi de unde mama naibii ştiţi voi că am trecut uşor? Toată lumea mi-a cerut motive, inclusiv el. El le ştie. Ce contează pentru alţii? Sunt şi imatură pentru că am zis anumite lucruri drept motiv. Păi, dragă, te-ai întrebat tu oare cum am ajuns să spun acel lucru? Nu contează. Sunt imatură. Un copil.
Nu dau în cap la nimeni, nu asta mi-e intenţia, dar pentru mine sunt frustrante chestiile astea!
Toţi cei 4 ani au fost o minciună pentru că dacă sentimentele erau reale, nu se termina. Serios? Păi dacă aşa gandeşti, atunci nu mă miră nici o femeie care stă cu un barbat după ce a chinuit-o. Acuma exagerez cu asta! Situaţiile nu se compară, dar consider exemplul la locul lui.
Probabil îmi bat gura degeaba, vorba vine, dar pe româneşte, nu vă f*te pe voi grija! Oamenii vor continua să comenteze şi să mă blameze pe mine. Poi dacă nu aveţi altceva mai bun... Live your own lifes, leave mine alone!
Ce e culmea poate şi din partea mea, nu fac nimic să schimb părerea celorlalţi. De ce? Pentru că nu merită. O persoana care ar merita asta, nu m-ar judeca cunoscând doar o variantă sau niciuna.

O fază amuzantă, şi nici asta nu am auzit-o de la o singură persoană! Aici vine vorba de altceva. O persoană când se desparte de cineva, înseamnă că s-a săturat de p*la sau p*zda respectivă şi vrea altceva. Serios?? Aa deci e valabil şi la mine? Nu contează ce s-a întamplat şi mai ales, dacă motivele nu sunt suficient de bune, sigur ăla e motivul.
Mna treaba voastră la urma urmei, eu mi-am vărsat oful ăsta că ma freca rău la icre. Dar acuma chiar mă simt mai bine!
Have a nice life!

Comments

  1. :) e bine sa scapi de frustrari, asternandu-le pe o foaie sau de ce nu un blog :)

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine