Generaţii

Lupta dintre generaţii a existat din totdeauna şi va continua să existe. În special când vine vorba de percepţia copiilor vs. perceţia părinţilor. Cum văd copiii o situaţie şi cum ştiu părinţii că e defapt, dând vina pe experienţă dar ignorând faptul că lucrurile se schimbă.
O luptă mult mai mare însă, un adevărat război se poartă între generaţiile muzicale iar în ultima vreme  a intrat in luptă şi problema nivelului IQ al actualilor care pare a fi într-o scădere dramatică.
Generaţia mea, anii '90 dă în cap ăstora de acuma că sunt tot mai proşti. Cei din anii '70, '80 ne-au dat în cap nou că am stricat muzica dar le-a trecut când am intrat in anii '00. Părinţii noştrii, anii '50, '60 au sărit peste '70 '80, s-au legat direct de '90 şi evident în continuare de '00. Mi se pare mie, sau de la venirea anului 2000, s-au cam dat toate peste cap. Vizibil!
Poate e doar părerea mea, dar eu aşa văd. De când cu 2000 s-au accelerat stricăciunile.
Dacă continuă tot aşa, e sumbru viitorul. E greu să îmi imaginez cât de rău se poate ajunge!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine