Funny story

Ieşisem în urmă cu câteva minute pe balcon la aer şi am observat în nucul din curtea casei din faţa blocului un piţigoi. Mi-am adus aminte apoi de o întâmplare hazlie din vară.
Eram cu mami să ne uităm de mochetă la Praktiker. Când am ieşit, venind pe jos până la staţia de tramvai, dintr-o dată am fost atacată, la propriu, de o păsărică. Ulterior am aflat că era un piţigoi. A venit dintr-o dată spre mine, ciripea ca toţi dracii şi se dădea cu ciocul şi ghearele la umărul meu. M-am speriat, evident, că nu ştiam ce naiba se întâmplă şi ce are pasărea aia mică cu mine.. Mami a venit lângă mine. M-a lăsat apoi pasărea în pace şi s-a luat de ea. Între timp m-am îndepărtat dar văzând că are altă ţintă, m-am întors şi iar s-a luat de mine. Din reflex, am dat cu mâna după ea şi am nimerit-o. Nu am lovit-o tare dar suficient cât să o dezechilibrez din zbor şi a picat. A rămas acolo pe trotuar. Am luat-o la pas să ne vedem de drum dar mă simţeam prost şi îmi era frică să nu o fi schilodit. M-am dus, am luat-o în mână şi m-am dus mai departe. A stat ea liniştită vreo 2 minute dar apoi şi-a luat zborul şi s-a dus înapoi pe gard la locul ei.

E foarte drăgălaşă păsărica, dar a naibii de tupeistă. Am aflat că are obiceiul să atace dacă se simte ameninţată. Nu ştiu cu ce am ameninţat-o eu, dar am dat vina pe căldura de afară pentru că este o pasăre care preferă anotimpul rece. Am presupus că a fost afectată de căldurile din vara asta.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine