Febra măsii!

Ziceam joi seara de testul de vineri. Ei bine, nu am ajuns. Cu toate că eram stresată că nu voi putea învăţa, am reuşit să învăţ materia şi, înainte să realizez, o ştiam. Problema a intervenit vineri dimineaţa când m-am trezit cu febră.
Adevărul e că joi, toată ziua am strănutat iar pe la 2 noaptea a început să mi se înfunde nasul dar nu m-am gândit că se va lăsa cu febră. Aşadar, m-am trezit vineri la 6 să merg la examen, durere de cap, frisoane, febră! Concluzie, am stat în casă. Şi a fost de-a dreptul frustrant dat fiind faptul că ştiam. Şi de ciudă, când am realizat că nu merg, am început să zic materia şi am zis-o aproape integral!
Nu credeam că voi regreta vreodată că am lipsit de la un test!
Dar ca întotdeauna, toate au un început...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine