Cratima bat-o vina!

Ca de obicei, eu sunt în urmă cu ceva. Întârziată, zi-i cum vrei!
Auzeam peste tot de la TV, la facultate, pe facebook etc. de cratima din "mă-ta". Până ieri habar nu aveam că este o melodie intitulată aşa. Sincer, nu mai ştiu ce îmi imaginam. Probabil o înjurătură cretină scoasă drept perlă de cineva şi transformată într-o jignire care stârneşte râsul chiar şi persoanei căreia îi este adresată.
Întâmplător am aflat de celebra melodie, navigând pe un blog. Nu mai ştiu care dar avea un articol legat de piesa asta. Ceva legat de incertitudinea că melodia asta va schimba ceva în modul de folosire a gramaticii în rândul convorbirilor online. Îi dau dreptate, lumea va asculta şi va râde dar va continua să strice limba.

Adevărul e că şi pe mine se zbârleşte părul când biata cratimă ori lipseşte cu desăvârşire pentru că lumea nu e sigură unde să o pună, ori e aruncată aiurea prin cuvinte pentru că lumea se crede prea deşteaptă. Probabil credeţi că sunt ipocrtiă pentru că şi eu fac greşeli gramaticale. Ei bine, nu dau în cap la greşelile ocazionale. Nu! Omul mai greşeşte şi probabil şi eu, dacă aş verifica ceea ce scriu de vreo 3 ori, ar fi impecabil. Dar nu fac asta. Problema e cu cei care abuzează de erorile astea.

În fine, asta e o altă frustrare de-a mea legată de generaţile din ultimii ani!
Enjoy!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine