Playlist out of date + Sondaj

Într-o vreme nu ascultam muzică pe winamp sau orice alt program de genul, doar de pe youtube. Acum, de la o vreme, mai exact de când am venit de la Voineasa, cântă muzica non-stop. A durat puţin selecţia de melodii, dar mai sunt multe şi când îmi amintesc de câte una, o scot. Acuma problema e că mi-am dat seama cât de învechită sunt.
Mi-am adus aminte de o discuţie avută cu colegii la un moment dat la facultate. Venise vorba de cine ce ascultă şi ziceam că în ziua de azi nu se mai face muzică bună. Feedback-ul a fost că se face muzică, dar nu ştiu eu de ea. Ca şi cum habar nu am eu ce e muzica bună.
Mda... asta am auzit de la o persoană care dacă un artist are o melodie bună, îi scoate tot albumul. Nu spun neaparat că nu îi plac într-adevăr toate melodiile, dar totuşi, care sunt şansele? Toţi au o melodie mai proastă sau care nu place la toată lumea.
În fine, ideea este că mă deranjează când cineva comentează la adresa mea din motive pur subiective. Şi sincer, când vine vorba de muzică, nu poţi fi obiectiv! Am scris mai demult despre etichetele muzicale... nu revin, dar situaţia cu colegii este un exemplu bun. Am destui colegi care se consideră cu un grad ridicat de superioritate într-ale muzicii, dar din nou, este un domeniu subiectiv.
Eu când am lansat comentariul cu privire la muzica proastă din ultima vreme a fost legat strict de muzica comerciala lansată pe toate posturile radio/tv. Având în vedere acest lucru, s-a tras concluzia că eu doar aia ascult şi defapt nu ştiu ce e "muzica adevărată" cu referire la formaţii underground, slab sau deloc mediatizate, unele făcându-şi apariţia doar pe youtube.
Acum, probabil par revoltată dar nu sunt. Pur şi simplu mă agit când nu îmi convine ceva :D
Deşi au trecut 2 ani de la "incident", faptul că am avut o discuţie cu cineva pe tema muzica comercială vs. muzica underground, mi-a deschis aceasta frustrare (cred că o pot numi aşa). Dar mă opresc. M-am descărcat şi e bine!

Am un Sondaj pentru voi (dreapta-sus)! Aştept raspunsurile voastre!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)