Nu te gândi la elefant!

Există pentru fiecare anumite fraze, sintaxe, cuvinte, grupuri de cuvinte sau spuneţi-le voi cum vreţi, care efectiv blochează creierul. În cazul meu, este vorba de cererea de a mai zice ceva...
--- Ce mai zici? ---
--- Mai zi ceva ---
--- Mai zici ceva? ---
--- Nu mai zici nimic? ---
--- Întreabă-mă (şi tu) ceva! ---
Probabil mai sunt, dar în orice caz, pe lângă faptul că ma blochează, sunt momente când mă şi scoate din sărite, mai ales dacă o repetă de mai multe ori.
E aiurea treaba asta. Când aud una din cele de mai sus, pe lângă că nu sunt in stare să mai scot ceva pe gură, dispare chiar şi ceea îmi trecea prin minte şi nu se mai intoarce.

Mai e o chestie legată de treaba asta cu sintaxele de mai sus. În momentul în care ai ajuns să-i ceri interlocutorului să mai zică ceva, e clar faptul că acea conversaţie a ajuns să fie unidirecţională. Poate fi vorba de dezinteres, plictis, saturaţie, iritare, nervi etc. Motive se găsesc. Problema intervine nu după o discuţie cu astfel de final, ci când asta se întâmplă des şi după părerea mea, indică o problema de comunicare.


Faza cu elefantul din titlu, are rolul lui şi e foarte legat de ceea ce am scris. Acuma nu ştiu câţi dintre voi înţelegeţi, dar aia deja este treaba voastră.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine