Back on track

După o lungă pauză de scris şi nu numai, parcă ar fi cazul să mă reapuc şi de asta. Nu că aş avea subiecte mai interesante ca până acuma sau că dintr-o dată am devenit talentată la scris dar în cel mai rău caz, măcar pentru a mai trece timpul.
Au mai rămas 2 săptămâni de vacanţă iar apoi intru iar în pită şi de data asta ar trebui să mă ţin şi de treabă fiind ultimul an şi având unele probleme de ordinul examenelor. Dar totul va fi bine până la urmă.
Văd ca de la Ziua Pământului e pauză totală. Multe s-au întâmplat vara asta dar nu toate merită mediatizare. În materie de ieşiri (plecări din localitate) am fost o săptămână la Voineasa, un weekend la Vadu Crişului şi o zi la Ţebea la festivalul organizat anual în cinestea lui Avram Iancu.
M-am apucat intens de desenat, facând aproape zilnic cel puţin un desen. Nu sunt cine ştie ce, dar mă bucur de aprecierea persoanelor care nu au văzut adevărate talente intr-ale desenului şi nu au cu ce mă compara.
Aaa era să uit. M-am vopsit în sfârşit. De multă vreme vroiam să ma fac roşie în cap şi acuma de vreo 3 săptămâni am reuşit.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine