Esti ceea ce asculti... (2)

Partea a doua pentru că azi noapte mi-am dat seama că am menţionat doar o paralelă a problematicii.
Prima era critica din exterior pentru calitatea muzicii pe care o asculţi. A doua, cea pe care o susţin şi motivul pentru care ascult orice, este faptul ca melodia pe care o ascult la un moment dat, reflecta starea în care sunt. Mai mult sau mai puţin. Spun asta pentru că de exemplu vine Gigi şi îmi spune: Ai auzit melodia aia?? E super tare! O ascult, şi da, îi dau dreptate, pot ajunge să ascult apoi genul respectiv, chiar dacă mood-ul meu nu e pe aceeaşi lungime de undă. Dar, e nou, îmi place, deci e ok. Nu exclud faptul că îmi schimbă starea de spirit.
De exemplu, amus 3 zile mi-am amintit de excursia mea la mare cu grădiniţa. Ce vremuri teribile, dar ce amintire frumoasă (teribil se referă la impactul anumitor factori asupra mea pe vremea aia... poate cu altă ocazie). Având acea imagine în care stăteam pe plajă la soare, mi-am amintit ce muzică era... and I miss that music. Deci am căutat pe Youtube şi am dat frâu la ascultat. Pun 2 din ele aici...

Enjoy!



Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine