Celebrate Voices, Celebrate Languages!

Încep cu începutul...
Trebuie să strâng cât mai multe Like-uri pe Facebook ca să fiu mai aproape cu un pas de a câştiga un concurs naţional de afişe pe tema "Celebrate Voices, Celebrate Languages".

Pentru a putea da Like, trebuie sa daţi Join la grup.

Cele 2 afişe cu care particip sunt:

Voce şi Culoare
Learn and master the world


Bun, deci chestia de mai sus, adică să cerşesc Like-uri pe Facebook, nu e genul meu, dar în cazul de faţă, mă sacrific. E un concurs draguţ şi din păcate contează şi câţi prieteni ai pe Facebook.
Şi ca să îmi fac şi un pic de reclamă, vreau să fiu rea şi să spun că m-am aşteptat la o competiţie mai mare. Adică, cunosc oameni care fac lucruri extraordinare, am văzut compoziţii care te şochează pozitiv etc. Ei bine, aşa ceva lipseşte de aici. Fiind concurs naţional, chiar ma aşteptam la imaginaţie nemărginită şi lucrări de nota 100. Să nu se înţeleagă greşit, sunt şi afişe bune în concurs, dar nu cum mă aşteptam. Şi nici nu zic că ce am făcut eu e nemărginit de grozav... nu! Dar competiţia pur şi simplu m-a dezamăgit. Unde s-a ascuns lumea?

Oricum, fie ca cel mai bun să câştige!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)