Scăpai şi de ultima!

Ultima e foarte relativ pentru mine având în vedere că profesorul de la fundamentele psihologiei nu e nerăbdător să ne dea rezultatele iar îndoielile mele privind trecerea examenului sunt mari!
Practic, de nota aia depinde dacă a venit vacanţa sau nu.
În rest, a trecut frumos. Nu pot spune că nu m-am stresat, dar nici ca în prima sesiune.
Sunt curioasă de anul 2. Mi-a povestit una care acuma e anul 2 că nu va mai fi aşa multă teorie, dar vom fi bombardaţi de proiecte tot anul. Pentru mine, va fi mai bine... eu practic învăţ mai bine decât teoretic, dar alţii care îs cu tocitul, mi mila de ei. Oricum nu ne putem lua după nimeni, lumea exagerează de obicei aşa că vom trăi şi vom vedea!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine