Black and White revine...

Am căutat în disperare de 3 zile un joc. Sisiunea e gata, iar daca nu e, asta nu mă ţine în stres continuu (nici acuma nu ştiu pentru că nu am rezultatul). La seriale mă uit, dar am ajuns în stadiul în care am început o grămadă, am ajuns la zi cu ele, dar mai apar episoade. A trebuit să îmi notez care în ce zi apar că altfel nu le mai fac faţă.
Şi am fost inspirată să reiau Black and White. Asta după ce m-am chinuit 24 de ore să instalez Fahrenheit, să nici nu reuşesc şi să aflu că nu e fain.
Cu Black and White e istorie lungă, încă de pe vremea când aveam Vista. Pe vremea aia mi-am instalat B&W 2. Unu că nu merge pe Vista, doi că nu am avut placă video suficient de zdravănă. Când mi-am instalat Win 7 am sperat că voi juca serios, dar mergea la fel de prost ca pe Vista, aşa că mi-a pierit cheful de joacă.
Acuma am instalat Black and White, dar 1. Grafica slaba, dar măcar merge bine. Iniţial credeam că nu mă va prinde din nou jocul, dar m-a recucerit...
În momentul ăsta, am şi seriale şi joc. Timp să am.
Dar e vacanţă... aşa că este timp!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine