2 out and 3 to go!

Hey, merge destul de bine treaba, având în vedere stresul păpat ieri, s-a dovedit din nou că atunci când îmi bat capul, constat că a fost în zadar. Defapt, dacă stau să mă gândesc, prea multă bătaie de cap nu mi-a dat. Chiar eram pregătită dacă era să pic examenul. Dar asta nu se va întâmpla.
Ce pot să zic? Lejer! Sunt pregătită pentru următorul care se anunţă mai furtunos. Dar trece şi ăla. Am mai făcut un pas spre vacanţă!
Chiar acuma, în curtea şcolii au serbare clasele 1-4 maghiari (dat fiind că vorbeau în ungureşte) şi îmi amintesc şi eu frânturi din serbările mele. Mi dor de anii ăia. Nu tu stres, griji, probleme! Nu ştiam eu ce sunt alea.
Las` că-i bine şi aşa!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine