1 out and 4 to go

Oficial am intrat în sesiune!
Aşa pentru starea generală actuală, comparând cu prima sesiune, LEJEEER! Adevărul e că am şi început cu un examen relativ banal avand în vedere că am trecut prin toată "materia" fără probleme, am făcut şi pregătire cu profesoara (super treabă având în vedere circumstanţele).
E faină senzaţia să ştii la şcoală... păcat că mi lene! Nu e nici o problemă. De acuma încolo vine treaba serioasă şi nu are lenea mea decât să se ascundă şi dacă ar putea să şi rămână acolo, ar fi perfect.
Oricum, deşi abia marţi am următorul examen, nu am zi liberă decât azi. Mâine deja trebuie să mă apuc de citit. Nu mă înţelegeţi greşit, nu aşa aveam de gând, dar dacă vreau să plec de vineri până duminică pe Valea Boiului, e musai; şi dacă e musai, e de plăcere!
Am zis eu că nu plec nici unde în timpul sesiunii, dar hai să fim serioşi. Şi aşa îmi zic cei din jur că mă stresez prea mult. Ei, uite că acuma nu e stres! Sper doar să fie vreme bună. Nu am pretenţii de căldură mare, dar măcar să nu ne prindă ploaia.

Aşa că, pentru moment, Bafta! la aexamene!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine