Iar examene

Brav glorios începe şi sesiunea de examene. Nu aia de 3 săptămâni dată de regulament/lege ci aia practică.
Mâine, defapt azi că deja e luni, am examen la engleză. Ştiu că e banal, e doar un referat ce trebuie susţinut, dar aşa, ideea de examen ridică părul pe spate.
Faza aiurea a fost că ne-a anunţat inainte cu o săptămână data în care dăm, dar nu mai are relevanţă.
Acma că stau să mă gândesc, parcă abia am scăpat de cealaltă. Aşa lejer a trecut semestrul 2 de parcă nici nu a început. Ce e drept, am şi tras chiulul la greu. Dar cu vreme frumoasă afară, cine avea chef de stat la cursuri... Sper totuşi să nu am probleme majore. Oricum, stând să analizez, în cel mai rău caz nu mă lasă în examen şi merg în restanţă. Nu ar fi bine, dar nu am ce face. Va fi bine cum va fi...
Oricum mai rău e de cei care merg vara asta cu Work&Travel că trebuie să plece înainte de sesiune şi trebuie să îşi dea examenele mai repede. Pe de altă parte, scapă mai repede de stres, iar faptul că îi aşteaptă un sejur de 3, 4 luni de zile in America sau Grecia, cred ca e o motivare foarte bună.
Altfel fiind spuse, Bafta la examene!

Comments

  1. sa stii ca sunt unele job-uri in SUA sau Grecia la care poti sa mergi si de la 1 iulie.
    daca te inscrii devreme ai mari sanse sa le gasesti.

    Alex - AE

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine