Vacanţă!

Mult aşteptata vacanţă! Când eram la liceu, aveam impresia că nu bine începe şcoala, ca vine vacanţa. Acuma în schimb parcă nici nu ar fi. Sau ar fi una continuă... nici nu ştiu. Momentan sunt confuză. Nu înţelegeţi la ce mă refer. Când era zi de facultate, cursuri etc. mă simţeam ca în vacanţă, mai ales dacă era vreme bună. Ba nu mergeam la un curs că nu-mi venea, ba mă corupea vreo colegă şi ma convingea că în Lord`s e mai bine şi tot aşa. Acuma că e vacanţă, am aşa un feeling cum că nu ar fi tocmai liber. Nu ştiu de ce. E ciudat.
Faza e că oficial, avem liber din 22 -26 aprilie. Neoficial, cel puţin în cazul meu şi al încă câtorva colegi (ce ciudat suna "încă câtorva"... e corect aşa? Zău că nu îmi dau seama. Scuze!) ne-am luat liber din 20 aprilie - 1 mai. Faza e că aş pleca şi eu undeva dacă tot am liber, iar după Paşte având 2 zile libere oficial, nu apuc să ma simt bine că am plecat de acasă că trebe să merg la facultate. Iar înainte, treabă la ECOTOP, ajutat la mâncare, vizite la rude etc.
Dramatizez şi eu ce e drept, dar aşa consider. Mna asta e... dacă nu procedez bine, condamnaţi-mă!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine