Prima sesiune! I'm out of here...

E sâmbătă și e 4 dimineața. Ar fi cazul să dorm un pic, dar nu am mai scris de mult noutăți iar dacă nu fac asta nici acuma, mai sar peste o idee.
Aparent, mi-am făcut obicei să scriu în special când evadez din urban; exact ca în cazul de faţă. Unde altundeva să merg, la Damiş. Adevărul e că nu am mai fost de mult timp. Unul din motive ar fi ăsta, altul că am terminat sesiunea. Aaaa nici că am început-o nu am pomenit... da... mare moment al vieţii de student: PRIMA SESIUNE! Well, am început-o în forţă! Referindu-mă la examenele importante, primul a fost la Istoria Psihologiei şi am dat-o în bară (restanţă). Ce pot să zic, stres, stres, puţin stres şi încă ceva stres = m-am blocat, nimic mai mult. Dar aia nu a fost nimic. Conştientă că urmează examene cu adevărat grele, m-am panicat că nu voi fi în stare şi chestii de genu. Cred că cunoaşteţi sentimentul ăla de neputinţă şi incapacitate şi de "life is too hard for me!" şi etc. Well, nu e plăcut, dar ce să facem... trecem peste. Frustrare majoră a fost când am aflat nota la materia opţională. Înainte de examenul respectiv, am avut un examen oral relativ dificil (teorie, proiect, cercetare etc.) la care am luat 10 (ma laud). Să aflu apoi ca la un nenorocit de opţional am luat 7. Cine nu ar fi frustrat? Corect, e vina mea, dar asta nu mă ajută. Joi am avut ultimul examen şi e singurul la care nu am aflat încă rezultatul. Şi nici nu îl voi afla până săptămâna viitoare pentru că voi fi plecată până luni. Dar sincer, tare nici nu mă grăbesc să aflu. Nu cred că sunt curioasă de notă. Am cam dat-o în bară, aşa că vechea vorbă: Doamne ajută!
Ce pot să mai zic... mi somn. Ma trezesc devreme... am tren la 3, dar trebe baie, trebe bagaj etc.
Până la noi ştiri, Noapte Bună!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine