În sfârşit vacanţă (pentru mine)

Da... numa acuma. Restanţa m-a ţinut captivă. Bine, să nu exagerăm! Dar mi-a răpit aerul acela de "am scăpat de examene!". Anyway, tot răul înspre bine, măcar am avut ocazia să experimentez sentimentul de restanţier şi ca o impresie generală, a fost mai fain ca la examenul propriu-zis. Dar asta nu înseamnă că îmi fac obicei prost!

Şi trecând în revistă experienţa primei sesiuni, concluzii: somnul de 2 ore înaintea examenului este cel mai dulce, stresant, scurt, ameţitor somn. Şi da note mari. Înaintea examenului de istorie am dormit mai bine de 7 ore şi am picat (Acuma am dormit 1 oră jumate şi a ieşit foarte bine). Altă chestie cu cât mă stresez mai mult să învăţ tot şi cat mai bine, cu atât îmi pică subiecte mai uşoare. Dacă stai sa mai repeţi ceva inainte de examen, acolo în faţa sălii de examen, se îngraşă porcul (dar doar pe moment din păcate).

Glumă sau nu, e interesantă toată treaba asta. Altfel fiind spuse, vacanţăă... Nu mai este mult din ea, dar este. Pot sta liniştită! (nu că eram foarte stresată, dar nah`).

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine