NonTalente scriitoricești!

Nu știu ce am pățit de câteva zile încoace că nu îmi pot găsi ideile pentru a scrie diverse articole, compuneri etc.

Aveam de scris pentru noul site ECOTOP o scurtă introducere despre mine. M-am chinuit aproape o oră cu 10 rânduri. Groaznic! Dar s-a rezolvat. În urmă cu vreo 2 săptămâni, mi-am luat angajamentul (proastă idee) să scriu o scurta prezentare a Clubului de Mediu la fel, pentru noul site. Acuma mă chinui cu bietul text, știu ce aș vrea să conțină, dar abia pot lega două idei una de alta. Sper că va ieși ceva demn de afișat pe site. Sunt în prag de a aplica pentru o bursă oferită de Lions Club Oradea pentru studenții Universității din Oradea care desfășoară activități de voluntariat în principiu, și altele. Toate bune și frumoase. Problema este că trebuie să compun un text de maxim o pagina în care să precizez aspirații pe termen lung, cum m-ar ajuta bursa etc. dar nu îmi pot găsi cuvintele. Adică le am, dar nu le pot lega coerent. De obicei, de la o propoziție de introducere, se năștea povestea. Acuma, așa cum începe avantul, în secunda următoare dispare!

Întrebarea interesanta e următoare: cum de pot scrie articolul ăsta. E foarte bună întrebarea dar are un răspuns simplu. Aici nu mă corectează nimeni, nu are nimeni bai cum ma exprim sau daca e corect ceea ce zic. În schimb cele menționate mai sus, necesită un anumit limbaj, o anumita formulare a propozitiilor... e altfel. Asta e lejer, alea nu. Of! Trebuie să mă relaxez, altfel nu voi rezolva nimic...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine