SuperBlog2010 - etapa V

Într-adevăr, am ajuns şi la etapa cu numărul 5 a concursului SuperBlog 2010. Ca de multe ori, las totul pe ultima sută de metri. Termenul limita este azi şi mai am doar 3 ore! Suficient!

După cum observă toată lumea, acest blog este găzduit de platforma Blogspot. Cum ar fi dacă aş avea host şi domeniu personal? Nu mi-am pus niciodată problema asta serios. Nu mă încurcă cu nimic că apare "blogspot" in adresa blogului meu.

Să vedem ce beneficii mi-ar aduce. Blogul meu ar avea forma "www.(numele blogului).ro". Ar avea un design cu totul unic, personal. Dacă bine ştiu, dacă site-ul este vizitat, aduce bani. Mai multe detalii nu ştiu. Nu mă pricep la acest subiect.

Părţi negative. Ar trebuie să caut şi bineînţeles să cumpăr un host. Apoi se face înregistrare domenii. Domeniul, dacă bine ştiu, se poate plăti pe viaţă iar host-ul doar anual sau pe câţiva ani. Aceste taxe trebuie achitate indiferent că site-ul aduce profit sau nu. Blogul meu ce bani ar putea scoate. Nu este foarte popular, mai ales că este de natură personală. Probabil dacă ar avea nişte subiecte mai critice ar atrage ochii bloggerilor; dar asta nu se va întâmpla în grabă.

Într-adevăr, ar fi draguţ un blog cu numele meu, dar cum am spus şi mai sus, nu mă deranjează numele platformei care mă găzduieşte. Poate în viitorul apropiat, acest blog va ajunge în lestele de interes a cititorilor şi va merita investiţia. Dar până atunci... copilitafaraminte.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine