SuperBlog - etapa I

A trecut o vreme de când s-a lansat proba dar am avut un pic de studiat ca să nu vorbesc aiurea. M-am uitat în mare peste produsele ASUS şi pot spune că am rămas plăcut surprinsă, dar şi oarecum uimită. Eu abia de câţiva ani am auzit de filmele 3D la cinema (sunt mai întârziată de felul meu cu tehnologia) iar acuma poţi sta frumos acasă, te pui comod, îţi pui ochelarii şi intri in joc. Oarecum la propriu. Uitându-ma peste produsele marca ASUS, am găsit produse pentru oricine, atât mai slabe cât şi foarte puternice (avioane cum le spun), şi dotate cu design extern care pur şi simplu atrag privirile. Cel mai interesată am  fost de notebook-uri. Au produse pentru toate categoriile. Business bune pentru oamenii de afaceri (după cum ne dăm seama din nume) cu rezistenţă sporită la călătoriile lungi. Ce mi-a atras atenţia la ele este faptul că tastatura are rezistenţă la apa. Trecând mai departe este Ediţia specială care cuprinde notebook-uri Lamborghini. Nu văd la ele mai mult decât design-ul unic. Bun pentru fiţe. Ajungem şi la categoria Gaming. E destul de clar nu-i aşa? Jocuri 3D! Jocuri aproape live. Produse pentru fanaticii de jocuri de toate felurile. Dar cu noua funcţie 3D, parcă mai degraba ai lăsa vechile joculeţe cu grafică slabă şi te-ai apuca de lucruri serioase. Urmează în meniu categoria Mobilitate superioară. Desigur, sunt făcute pentru plimbăreţi. De asemenea dispun de caracteristici foarte bune. Îmi place sloganul unui notebook din aceasta secţiune (R1F) "Un echilibru inteligent între Mobilitate şi Performanţă." Cu această frază cu siguranţă îmi captează atenţia. Pe lângă acestea, nici design-ul nu este mai prejos. În continuare, secţiunea Multimedia. Filme, muzică, videoclipuri etc. No comment! Detalii tehnice la standarde ridicate. Ultima categoria, dar nu cea din urmă, Performanţă versatilă. Sincer vă spun, nu ştiu exact cui se adresează în principiu. Cuprinde multe produse; uitându-mă aleatoriu peste câteva, am citit că este ideal pentru persoane care utilizează un calculator pentru prima dată. Având în vedere clientela ţintă, sunt foarte bune.

Dacă ar fi după mine, mi-ar ajunge un notebook cu mulţi rami (cel puţin 4 Gb) şi o placă video puternică. Mă joc, mă uit la filme, "fac practică" pe programe gen: Adobe Photoshop, Illustrator, Flash, Corel Draw, Microsoft Visual C#, Autodesk 3ds Max. Pe lângă acestea, folosesc internetul zilnic (exceptând cazurile când sunt plecată). Am spus notebook deoarece e important să reziste şi la plimbări. Nu se ştie niciodată când ai nevoie de el şi unde. Deci aş alege undeva între Gaming, Mobilitate superioară şi Multimedia.

Nu am acordat mare atenţie monitoarelor şi celorlalte deoarece nu mai deţin PC. Dar uitându-mă în mare, şi acestea sunt împarţite cam pe aceleaşi categorii de interes ca şi notebook-urile. Mai puţin mobilitatea (logic, nu te plimbi cu monitorul). Am observat că sunt monitoare începând de la 17 inch până la 26. Nu cred că vreau să îmi imaginez un astfel de monitor pe birou :)).

La componente, în detaliu nu ma pricep, deci nu îmi permit să mă bag în detalii. Dar având în vedere produsele celelalte, consider că nu îşi bat joc tocmai de piese.

Cu acestea fiind spuse, închei etapa I a concursului SuperBlog 2010. Etapa II, coming soon!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine